In verband met de nieuwe AVG-wetgeving (die van kracht is vanaf 25 mei 2018), hebben bedrijven binnen Europa de verplichting duidelijk te omschrijven hoe er met persoonlijke gegevens van klanten wordt omgegaan. Via onderstaande link kunt u onze downloaden.
Uw persoonlijke gegevens. U laat ze bij ons achter, want dat moet nu eenmaal als u vragen heeft of een opleiding wilt starten. Maar we kunnen ons voorstellen dat u graag wilt weten waarom wij om persoonlijke gegevens vragen en wat wij ermee doen. Heeft u na het lezen hiervan nog vragen, laat het ons dan weten via ons secretariaat.
Alle gegevens die u bij ons achterlaat stoppen wij in een CRM systeem, waar alleen onze eigen medewerkers in kunnen met behulp van een wachtwoord. Wie niks met uw gegevens te maken heeft, kan er simpelweg niet bij. Geven we uw gegevens aan iemand anders (bv voor het aanmelden van u examen of afnemen van een kwalificatie of voor het opmaken van een diploma dan eisen we dat die ander net zo zorgvuldig met uw gegevens omgaat als wij en ze alleen gebruikt voor het doel waarvoor hij ze heeft gekregen. Dit wordt contractueel vastgelegd.
We bewaren deze gegevens niet langer dan strikt noodzakelijk is om de doelen te realiseren waarvoor uw gegevens worden verzameld.
Wij verkopen uw gegevens niet aan derden en verstrekken deze uitsluitend indien dit nodig is voor de uitvoering van onze overeenkomst met u of om te voldoen aan een wettelijke verplichting. Met bedrijven die uw gegevens verwerken in onze opdracht, sluiten wij een bewerkersovereenkomst om te zorgen voor eenzelfde niveau van beveiliging en vertrouwelijkheid van uw gegevens.
Mocht u het gevoel hebben dat dit niet gebeurt, laat het ons dan weten via ons secretariaat.
Telefonsich- / mail contact met onze medewerkers
We staan graag voor u klaar om vragen te beantwoorden, problemen op te lossen of u te ondersteunen bij het inkopen van een lasopleiding. U kunt ons via verschillende kanalen bereiken waaronder via de telefoon, chatbox op onze website, e-mail en social media.
Zodra u telefonisch contact met ons opneemt, omdat u bijvoorbeeld een vraag of klacht hebt, nemen we het gesprek op. Dit doen we zodat we uw vraag of klacht als voorbeeld kunnen gebruiken tijdens (interne) trainingen. Op deze manier kan uw vraag of klacht bijdragen aan het verbeteren van onze klantenservice. Deze informatie bewaren we hiervoor drie maanden.
Als u een vraag of klacht hebt, hebben we een aantal gegevens nodig. Denk hierbij aan u naam, e-mailadres, telefoonnummer en andere informatie. We gebruiken deze informatie ook om u terugkoppeling te kunnen geven. Nadat uw vraag of klacht is afgehandeld bewaren we de informatie totdat u zelf aangeeft niet meer in ons bestand te willen.
Aanmelden voor LPMW lasinstituut nieuwsbrief
Als u op de hoogte wilt blijven van nieuwe opleidingen, aanbiedingen en lastechnisch nieuws, kunt u zich inschrijven voor de nieuwsbrief. We registreren dan uw naam en e-mailadres om u verzoek uit te voeren.
Nieuwe cursisten of contacten kunnen bij aanmelding aangeven dat ze graag de nieuwsbrief willen ontvangen. Onze al bestaande relaties hebben een e mail ontvangen, waarbij ze zich kunnen afmelden voor de Nieuwsbrieven.
Om de nieuwsbrief zo relevant mogelijk voor te maken, stellen we u nog een paar vragen om te weten welke onderwerpen voor u interessant kunnen zijn , zodat we u geen informatie sturen over een opleiding die u net afgerond hebt.
Dit profiel bewaren we totdat u zich weer afmeldt voor de nieuwsbrief. Bij iedere nieuwsbrief die u ontvangt zit een mogelijkheid om u weer af te melden.
Social media
Wij maken gebruik van social media om u op de hoogte te houden van de nieuwste ontwikkelingen en aanbod van opleidingen. U kan ons volgen op Facebook, en LinkedIn. U gaat akkoord met de voorwaarden van het social media platform.
Contact met via social media
Als u via social media een vraag aan ons stelt, dan bewaren we dat bericht en uw accountnaam, zodat we op u bericht kunnen reageren. We koppelen deze gegevens niet aan ons relatie/klantensysteem.
Evalueren kwaliteit
Om te weten of onze opleidingen aan de kwaliteitseisen blijven voldoen en om verbeterpunten te signaleren, ontvangen onze cursisten een enquête die vrijwillig kan worden ingevuld. Deze kan anoniem worden ingevuld en worden niet geregistreerd. Deze evaluaties worden in het team besproken en opgevolgd. Hierna worden ze binnen een jaar vernietigd.
U kunt ook u mening ventileren via ”klanten vertellen”. Hierbij kun u zelf bepalen of u naam wordt vermeld. Op u eigen verzoek kan deze mening ook weer worden verwijderd.
In ons CRM systeem
Als u bij ons een opleiding volgt of als contactpersoon een offerte aanvraagt, voeren wij de benodigde gegevens in ons systeem.
We registreren u naam, adres, e- mail, tel. nummer en we registreren welke informatie u hebt opgevraagd.
Indien u als cursist bij ons een lasopleiding volgt, vragen we u een inschrijfformulier in te vullen. Hierop staat dat we u gegevens gebruiken voor het opmaken van u diploma/bewijs van deelname of kwalificatie. Tevens kun u aangeven of u een Nieuwsbrief wilt ontvangen en dat u akkoord gaat met het registreren van de gegevens. We noteren alleen die gegevens die we echt nodig hebben om met u te communiceren en om u documenten na afloop van u opleiding op te maken.
Indien we tussentijds geen contact met elkaar hebben , wordt uw profiel na 10 jaar verwijderd.
Wat doen we niet met uw gegevens?
• U gegevens verkopen aan anderen, dat doen we nooit.
• Gegevens vragen over :
o Ras
o Godsdienst of levensovertuiging
o Politieke voorkeur
o Seksuele leven
o Lidmaatschap vakbond
o Gezondheid
Cookie
Om ervoor te zorgen dat onze website goed werkt en vindbaar is maken gebruik van cookies.
Meer weten?
Wil u meer weten, over waar uw gegevens worden opgeslagen of bij wie u moet zijn om uw gegevens te wissen?
Bel naar 088-1344555 en vraag naar A. Dirkzwager